Thank you, Himanshu! We're delighted to hear you had a great experience with our Ferritin Test Kit. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out.
Dylan from Medasia Store.
Hi, Matthew. Thank you so much for your positive feedback! Happy that our product is simple to understand for your first use. Feel free to reach out anytime if you need help.
Dylan from Medasia Store.
Inconsistent readings. Test are inaccurate by 1 point greater or less than actual test result.
Dear JOSHUA:
Thank you for your feedback.
We have contacted you by email and sent over the operation video as well as key reminders during testing, which can effectively lower measurement deviations. Hope this works for you.
Please feel free to contact us anytime if you have further questions. Thank you for your understanding.
Dylan from Medasia Store.
It took me a minute to figure out how to draw up the blood correctly and once I did it’s been easy. However, I keep getting very different readings each time I test ( always in the mornings fasted) so I can’t say this machine is accurate at all and I am disappointed with my purchase. I have reached out to see about a replacement or upgrade and I am waiting to hear back.
Dear Courtney:
Thank you for reaching out to us.
We have contacted you via email. Could you please share the specific values of those different readings so our technical team can better analyze the cause?
We have also sent you a detailed operation video and hope it will be helpful.
Please feel free to contact us anytime if you have further questions.
Jane from Medasia Store
Hi Brittiany, 15 attempts with no reading is absolutely not normal, and we apologize for the frustration. Please reply our email for better understanding— we'll send you a replacement device and strips immediately and help you run the first test step by step to make sure it works out of the box.
Dylan from Medasia Store.
Thank you for your positive rating, Susan! If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us.
Dylan from Medasia store.
Hi William, thank you for your kind words! We're glad you had a great experience. If you need any assistance, feel free to reach out.
Dylan from medasia store.
Not accurate.
Came with plastic capilary tubes and the refills are glass capillary tube that do not work.
Dear Diane,
We fully understand how you feel about this issue. This meter is designed to work with glass capillary tubes. We have promptly sent you the tutorial on how to collect blood samples using glass capillary tubes. Insufficient blood sample will lead to inaccurate measurement results.
We hope you can follow the video and try the test again. If it still does not work for you, we can provide plastic capillary tubes as an alternative. And we are waiting for your reply .
Best regards,
Would not run diagnostic test. Ended up throwing the whole brand new reader and strips in the trash
Hi Marc, we're truly sorry the reader wouldn't run the diagnostic test, and we understand your decision to discard it. Please reply our email — we'd like to send you a full refund for the reader and strips. It shouldn't have come to that, and we appreciate you giving us the feedback.
Dylan from Medasia Store.
I have used 13 test strips to get 4 hemoglobin values. I almost always get a display of E-1 or E-2. This is very frustrating.
Hi David, thank you for letting us know — E-1/E-2 errors usually point to the blood sample size or how the strip meets the blood drop, not the meter itself. We'd like to make this right: we'll send you a pack of replacement strips free of charge, along with a short illustrated guide on getting a proper blood drop on the first try.
Jane from Medasia Store.
When reviewing lipid monitors before I decided to but I was skeptical of the accuracy I would obtain. I did several tests including checking against my same day lab tests and the results were excellent. The mail out was next day and arrived in a week which was great.
Hi Richard, thank you so much for your kind review and support! We're glad the lipid monitor works accurately for you and the delivery met your expectation. Wish you all the best!
Dylan from medasia store.
Great Service. I was missing the capillary tubes and they sent a replacement at no charge. Thanks for good service!!
Hello James. Really appreciate your understanding and nice review! It's our pleasure to offer you satisfying service.
Hope to serve you again soon!
Jane from Medasia Store.
So volume if blood for testing may not have been enough. Have to review instructions again. Hoping for success. Seems like a good monitor though.
Hi, Mary. Thank you for your valuable feedback. Insufficient blood sample may cause low hemoglobin test results. We've prepared an operation tutorial video to help you get adequate blood smoothly. Kindly refer to the link:
How to Get Enough Blood in One Try: https://www.youtube.com/watch?v=rMKBo5llIwc
Proper Blood Sample Collection Guide:https://www.youtube.com/watch?v=-HXqX1j-G4k
Feel free to contact us anytime if you have any other questions.
Thank you for your support.
Dylan from Medasia store.
Hello b p. We’re sorry to hear your experience wasn’t satisfactory. Could you please share more details about what went wrong with the item? We’d love to help. Thank you.
This machine was easy to use and helps me keep my dad's hemoglobin in check. Thank you!
Hello Penny. Thank you so much for your nice review!
We’re happy to know the device is simple to use and helps you keep an eye on your dad’s hemoglobin levels.
Hope your dad stays healthy and feeling great all the time!
Jane from Medasia Store.
Hi, Mario. Thank you very much for your nice comment on our hemoglobin test strips.
We are glad that you find the product convenient and easy to use.
Wish you all the best!
Jane--MedAsia Store.
Hello, Mark. We really appreciate your kind feedback! It’s great to know you’re satisfied with the meter’s quality and ease of use. Thank you for choosing us!
Dylan--MedAsia Store.
Hi, Debby.
Thank you so much for your kind feedback. We’re delighted this was exactly what you needed. Wishing you a pleasant day ahead!
Jane-- MedAsia Store.
Too hard to tell between the lines that show if you are deficient or sufficient. Need a better test
Hello, Jill. Thank you so much for your honest feedback and valuable suggestion.
We truly appreciate you taking the time to share your experience with us.
When vitamin D levels are borderline or close to the reference range, it can indeed be difficult to get a precise, definitive result using our product alone. For a fully accurate result, we always recommend a professional blood test at a hospital or clinic.
We will pass along your suggestion to our product team for further improvement. Thank you again for your understanding and support!
Jane from MedAsia Store.
I like that the meter checks for different values of the lipid profile. I'm not crazy about the lancets that were provided in the kit; I used one that works much better. My issue is getting the pipettes. (I finally found some) I wished the meter required only one or two drops of blood, like the glucose meters. If I want to check my cholesterol every day my fingers would turn blue.
Hi, Diane.
Thank you sincerely for your honest and detailed feedback on our cholesterol meter. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.
The lancets included in our kit are designed for direct, one-time use without a lancing device for safety and convenience. If they do not suit your preference, you are welcome to use other lancets that work better for you.
We also offer replacement pipettes for purchase. If you need them, you may save the link below for future orders.
35uL Capillary Transfer Tube: https://www.medasia.store/products/tube-dropper
Since our device provides a 3-in-1 lipid panel test, it does require a larger blood sample to ensure accurate and reliable results.
Then, we fully understand your concern about frequent testing and finger discomfort. Cholesterol levels are relatively stable and generally do not change significantly in a short period of time, so daily testing is not necessary.
We recommend checking your cholesterol periodically according to your doctor’s advice to avoid unnecessary pricks and finger soreness.
We hope you have a pleasant experience using our product. Wish you good health and all the best!
Jane from MedAsia Store.
Hi Tony, we're sorry the meter didn't work for you. Please reply our email and we'll send a replacement device right away.
Medasia Store.
It's a blessing to have these and they are not perfectly accurate, because two readings can scan read somewhat different, I'm mainly disappointed that the price went from $35.00 to $80.00 for 50 strips in a matter of a year from 2025 to 2026.
I've tried a few different glucose meters, but this one is by far the most accurate I've used. The readings consistently match how I'm feeling, and when I test twice in a row, the results are always close. That consistency gives me real peace of mind when making decisions about food or medication.
I also love that it only needs a tiny drop of blood—no more deep finger pricks! The only downside is that the test strips are a bit pricey, but honestly, it's worth it for the accuracy.If you want a meter you can trust, get this one!
Hello, Alejandro.
Thank you so much for taking the time to share your detailed and thoughtful review!
We greatly appreciate your feedback and are delighted to know that you are satisfied with the overall performance and user experience of our glucose meter
We truly appreciate your understanding regarding the test strip cost, as we uphold strict quality standards to ensure reliable performance.
Your recommendation means a lot to us, and we hope to continue supporting your health journey!
Dylan---MedAsia Store
I like the simplicity of setting everything up. The meter itself reads lower than the reading they get at the RedCross when I donated platelet on Tuesday. They got a 13.2 reading and my meter at home got a 10.9! That’s a reading that’s 2.3 points lower! I did everything according to instructions! Not sure if there is a way to recalibrate the test meter! Be warned that it will read lower!
Hi Howard, thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback on the readings and will look into ways to improve accuracy. If your reading lower than expected, the most common reason is that the blood sample was too small. Please fill the Capillary Transfer Tube until the blood reaches the black line at the top.You can watch our sample collection instructional video for step-by-step guidance. We're here to help!
Muy conveniente hacer las prunes en casa, mientra espera por la cita medica. Me ha ayudado mucho a identificar cuando mis niveles estan altos, asi puedo hacer los adjusted necesarios en mi alimentacion.
Thank you so much, Rosa, for your wonderful 5-star review!
We’re really glad our product is convenient and helpful for you to monitor your health and adjust your diet.
We wish you all the best and good health always!
Dylan--MedAsia Store.